O emisiune extrem de apreciată la noi în țară ar putea să se reîntoarcă pe micile ecrane. Show-ul a făcut furori în România, în urmă cu aproape două decenii. Însă, după această pauză îndelungată, telespectatorii s-ar putea bucura de o revenire a celebrului format.
Emisiunea care a făcut furori, pe cale să revină în România
Publicul de la noi din țară ar putea avea parte de o supriză nemaipomenită. Se pregătește o revenire spectaculoasă a unuia dintre cele mai îndrăgite show-uri TV. Bazându-se pe succesul formidabil pe care l-a avut când a avut premiera, în 2003, Televiziunea Română este gata să readucă pe micul ecran reality show-ul „Big Brother”.
Comitetul Director al TVR ar fi dat acceptul pentru începerea negocierilor pentru organizarea unui nou sezon al celebrei emisiuni. Pe de altă parte, TVR vrea să aducă o noutate pentru publicul de la noi. Televiziunea Română își dorește să cumpere formatul „Celebrity Big Brother”, în care concurenții sunt persoane reputate din showbiz-ul românesc, potrivit libertatea.ro.
Participanții vor locui în aceeași casă. Ei nu vor avea acces la telefoane, televizoare, laptopuri, tablete și nu vor avea contact cu lumea din exterior. Viața petrecută în aceeași locuință va fi înregistrată 24 din 24 de ore, cu camere la vedere, dar și ascunse. În fiecare zi, concurenții vor avea de îndeplinit diverse misiuni pentru care vor primi avantaje.
Formatul „Big Brother” a fost realizat de către compania Endemol din Olanda, în prezent în Banijay. În România, acesta a fost organizat timp de două sezoane de Prima TV. Astfel, primul a fost difuzat în 2003, iar cel de-al doilea în 2004. Propunerea realizării acestui format a venit la îndemnul Direcției de Programe de către compania Mediacast, la începutul lunii martie a acestui an.
„Această operațiune de relansare a formatului se exprimă printr-un proces de rebranding care vine și cu scopul de a schimba percepția publicului vis-a-vis de acest show”, declară reprezentanții Mediacast în „Scrisoarea de intenție” adresată TVR.